Mielestäni Kursin onnistuin
ihan hyvin. Osallistuin tunneille ja tein annetut tehtävät ohjeidän mukaan. Tehtävänanot
olivat hyvin erilaista, jotkut ovat olleet mielenkiintoisia. Pidin eniten Ipadilla
tehdyssä ohjevideossa. Lisäksi jotkut tehtävät olivat tylsää esim. Bitfest-it-seminaari, koska oli pitkä ja en jaksanut keskeytyä.
Kiitos palautteesta! Mukava kuulla, että videointi jäi mieleen.
VastaaPoista