Itsearvionti




Mielestäni Kursin onnistuin ihan hyvin. Osallistuin tunneille ja tein annetut tehtävät ohjeidän mukaan. Tehtävänanot olivat hyvin erilaista, jotkut ovat olleet mielenkiintoisia. Pidin eniten Ipadilla tehdyssä ohjevideossa. Lisäksi jotkut tehtävät olivat tylsää esim. Bitfest-it-seminaari, koska oli pitkä ja en jaksanut keskeytyä.


1 kommentti:

  1. Kiitos palautteesta! Mukava kuulla, että videointi jäi mieleen.

    VastaaPoista